01.05.2014 13:32

Eget firma er en realitet!

Omsider er jeg i gang med eget firma! Planen om å starte for meg selv, har lagt i bakhodet gjennom flere år og har nå blitt en realitet, og lansering 1. mai er heller ikke en tilfeldighet. Dagen i dag er arbeidernes dag. I dag står mange på barikadene for høyere lønn, bedre pensjoner og andre goder vi i velferdssamfunnet tar som en selvfølge. Men en ting jeg ikke har sett på 1. mai parolene er; "Kravet om bedre ledere!" Få ting påvirker arbeidshverdagen vår i større grad enn en god eller dårlig leder. En god leder kan få deg til å blomstre, hoppe opp av sengen for å løpe til jobb. "Det er jo så gøy der at jeg bare må komme meg avgårde!" Men i andre enden har vi de dårlige lederne, de som gjør det et ork å stå opp, som påvirker ikke bare hvordan du har det på jobb, men påvirker i negativ grad hele livet ditt; fysisk og mental helse, fritid, personlig utvikling, hvordan du har det med familie, venner og partner, hjemmet ditt, økonomien din osv. 

Mye av det jeg skal holde på med, er relatert til dette. Jeg vil holde Refleksjonsseminar (andre kaller det kurs) innen Relasjonsledelse  - ledelse på norsk, og jeg har utviklet et opplegg rundt det å være Introvert & Leder (noe jeg som introvert kan mye om!). Flere seminar kommer, og jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger dersom du har tanker om hvilke tema som kan være aktuelle. Hva savner du fra din leder på din arbeidplass? Kanskje ikke noe du vil dele på facebook, men send meg gjerne en mail på  paal@paalandersen.no , dersom du har noen tanker eller tips.

Følg også facebook sidene mine. Jeg skal love å ikke bare pushe seminarer og andre tjenester jeg tilbyr, men også tanker om ledelse eller andre interesser jeg har; musikk, litteratur, film og friluftsliv. Sidene finner du her; www.facebook.com/aktivpaal

Jeg er veldig glad for å være i gang, og det er nå arbeidet starter!

Ha en strålende 1. mai! 

Pål

—————

Tilbake


Kontakt

Pål Andersen

Mobil: 412 63 756
paal@paalandersen.no


Se også
www.aktivutvikling.com